Πέμπτη, 8 Ιουλίου 2010

Η συνέχεια της οικουμενιστικής εκκλησιολογίας: Από τον Πατριάρχη Αθηναγόρα στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο

Στο Ναό της Αγίας Κυριακής στο Κοντοσκάλι ο Πατριάρχης Βαρολομαίος μίλησε μεταξύ άλλων για τον προκάτοχό του Πατριάρχη Αθηναγόρα, λόγω της συμπλήρωσης 38 ετών από την κοίμησή του (7 Ιουλίου 1972). Έπλεξε το εγκώμιο του πρώτου οικουμενιστή Πατριάρχη παρουσιάζοντας αναλυτικά την οικουμενιστική του δράση.

Είπε μεταξύ άλλων ότι ο Πατριάρχης Αθηναγόρας "δημιούργησε την Οικουμενική Κίνηση για το Πατριαρχείο μας, συνήψε σχέσεις με την Ρώμην, με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών, με όλους τους άλλους Διαχριστιανικούς Οργανισμούς, και έδειξε την καλή διάθεση της Ορθοδοξίας να διαλέγεται με πάντα άνθρωπον καλής θελήσεως, αποδεικνύοντας τοιουτοτρόπως ότι δεν φοβείται τον διάλογον, πιστεύουσα ότι κατέχει την Αλήθειαν".......
Ως γνήσιος συνεχιστής της ίδιας αυτής οικουμενιστικής γραμμής του Αθηναγόρα ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος συμπλήρωσε: «Εμείς οι Ορθόδοξοι πιστεύουμε ότι πάνω στο έδαφος της αδιαιρέτου Εκκλησίας της πρώτης χιλιετίας ημπορούμε κατά τρόπο ασφαλή να επανασυναντηθούμε και να ενωθούμε. Η Εκκλησία την οποία ίδρυσε ο Χριστός, η Εκκλησία του Συμβόλου της Πίστεως, δεν έπαυσε ποτέ να είναι μία. Εμείς οι Χριστιανοί είμαστε διηρημένοι και θέλουμε να επιστρέψουμε και στην ορατή ενότητα της Εκκλησίας, γι' αυτό και αγωνιζόμεθα και υποστηρίζουμε ενθέρμως τον Θεολογικόν Διάλογον μεταξύ Ρώμης και Ορθοδοξίας διότι δεν πρόκειται περί διαλόγου μόνον μεταξύ Ρώμης και Νέας Ρώμης, δηλαδή Κωνσταντινουπόλεως, αλλά περί διαλόγου Πρεσβυτέρας Ρώμης και συμπάσης της Ορθοδοξίας».

Είναι ξεκάθαρο ότι η πατριαρχική παρέμβαση δεν είναι άσχετη με την μεταξύ των Μητροπολιτών Κυθήρων και Μεσσηνίας διαφωνία περί της ορθοδόξου εκκλησιολογίας.

Ο Πατριάρχης Βαρθoλομαίος με τους παραπάνω λόγους υιοθετεί την οικουμενιστική εκκλησιολογία, απορρίπτοντας την ορθόδοξη πατερική και παρέχει στήριξη στο Μητροπολίτη Μεσσηνίας υποδεικνύοντας έμμεσα στην Εκκλησία της Ελλάδος ότι επιθυμεί ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας να συνεχίσει να είναι εκπρόσωπος στην Μικτή Επιτροπή Διαλόγου Ορθοδόξων και Ρωμαιοκαθολικών (Παπικών).

Στην ουσία ο Πατριάρχης με όσα είπε εμφανίζει την Εκκλησία ως «μία» αλλά τους Χριστιανούς ως «διηρημένους».

Σε ποια Εκκλησία όμως αναφέρεται; Στην Εκκλησία «που ίδρυσε ο Χριστός», στην Εκκλησία «του Συμβόλου της Πίστεως» που δεν έπαψε να είναι μία. Αυτή λοιπόν η ίδια Εκκλησία (που ίδρυσε ο Χριστός και που αναφέρει το Σύμβολο της Πίστεως) είναι η Μία Ορθόδοξος Εκκλησία της οποίας τα μέλη δεν είναι διηρημένα αλλά ενωμένα.

Όταν ο Πατριάρχης λέει ότι «οι Χριστιανοί είμαστε διηρημένοι» υιοθετεί πλήρως την οικουμενιστική εκκλησιολογία σύμφωνα με την οποία και οι Παπικοί αποτελούν Εκκλησία (την ονομάζει αμέσως μετά «Πρεσβυτέρα Ρώμη»!) και έτσι έχουμε ανάγκη «επιστροφής στην ορατή ενότητα της Εκκλησίας».

Οι πατριαρχικές θέσεις απέχουν πολύ από την πατερική ορθόδοξη εκκλησιολογία.

Οι πιστοί της Ορθόδοξης Εκκλησίας είμαστε «μέλη» του «ενός Σώματος του Χριστού», της Μίας Εκκλησίας.

Οι παπικοί τι είναι λοιπόν;
Είναι και εκείνοι μέλη;
Η διαίρεση μεταξύ των Χριστιανών, για την οποία κάνει λόγο ο Πατριάρχης, εισάγει διαίρεση στην Εκκλησία, στο «Σώμα του Χριστού».

Όμως το Σώμα του Χριστού δεν διαιρείται, δεν διασπάται, ούτε έχει ανάγκη επανένωσης.
Η Εκκλησία είναι Αδιαίρετος και οι πιστοί της δεν είναι διηρημένοι.

Όσοι αποκόπτονται από τη Μία Εκκλησία, εν προκειμένω οι αιρετικοί παπικοί, δεν προξενούν διαίρεση στο Σώμα του Χριστού αλλά οι ίδιοι οδηγούνται μακράν της Εκκλησίας.

Η φιλανθρωπία του Θεού όμως τους αναμένει να επιστρέψουν εν μετανοία στην Αδιαίρετη Εκκλησία, μακράν της οποίας τώρα βρίσκονται, αποπτύοντας τις αιρέσεις και τις κακοδοξίες τους.

το βρήκαμε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ακούστε ΡΑΔΙΟ ΦΛΟΓΑ ( κάντε κλίκ στην εικόνα)