Πέμπτη, 18 Φεβρουαρίου 2010

The Fellowship of the Ring…

Το βρήκα στο ορθόδοξο ιστολόγιο του Παναγιωτη Τελεβαντου και έχει αρκετό ενδιαφέρον. Η εντύπωση που δημιουργείται είναι ότι τελικά σε αυτό τον ταλαίπωρο τόπο, τίποτα μα τίποτα δεν γίνεται …τυχαία.

Δεν θα μιλήσω για συνομωσία αλλά για …”κοινή” λογική που διακατέχει τα παρακάτω άτομα ΚΑΙ τον ανώνυμο περίγυρό τους. Και εύλογα ρωτά κάποιος…”Μα τι τρέχει τελικά με αυτούς;”.

Τι κάνει όλους αυτούς να εκκοσμικεύουν την Ορθόδοξη θεραπευτική με αλλότριες και ξένες μεθοδους; Τι τους ενώνει με ”αιρετικούς” και τους καλούν μάλιστα σε …κύκλους μελέτης και ‘ανταλλαγής απόψεων’;

Τι είναι αυτό που κάνει τα ”ενοριακά” να προσβάλουν την παράδοση της Θείας λατρείας με μεταφραστικά σκουπίδια.

Τι έκανε τον ”ανώνυμο” ιερέα της πρέβεζας να χτυπήσει το ιερό μυστήριο του βαπτίσματος και να απολογηθεί σαν προτεστάντης ΚΑΤΑ του Νηπιοβαπτισμού με κείμενο που σίγουρα θα αποτελέσει σημαία των εν Ελλάδι αιρετικών…

Τελικά, ποιός είναι ο σκοπός της παρέας;

…Το πολύ – πολύ που μπορεί να περιμένει κανείς από το Σεβασμιότατο κ. Ιγνάτιο είναι να ξανακαλέσει τον π. Βασίλειο Θερμό στο άντρο της αποδόμησης της Ορθοδόξου θεολογίας που ονομάζεται “Θεολογική Ακαδημία” Μητρόπολης Δημητριάδος για να διορθώσει κανένα Άγιο. Την τελευταία φορά “διόρθωσε” τον Αγιο Μάξιμο τον Ομολογητή. Τώρα ποιος ξέρει ποιος Άγιος θα πέσει στα χεράκια του;

Επίσης είναι ενδεχόμενο να προσκληθεί ο “αποστολικός νούντσιος” του Νεοβαρλααμισμού, π. Δανιήλ Αεράκης, για να αναπτύξει την “αποφατική” θεολογία του, η οποία εν τη πανθαυμάστω αυτής σοφία συγχέει τη θεολογία του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά με το Νεοπλατωνισμό!

Ο κ. Πέτρος Βασιλειάδης θα μπορούσε επίσης να προσκληθεί για να αναλύσει τα σύγχρονα προβλήματα της χριστιανικής ιεραποστολής των προτεσταντών, τα οποία θεωρεί ως προβλήματα της ορθόδοξης ιεραποστολής!

Οσο για τον κ. Γιαγκάζογλου δεν έχουμε αμφιβολία ότι θα μπορούσε να αναλύσει με ποιο τρόπο η κατήχηση των ορθόδοξων μαθητών θα μπορούσε να μεταμορφωθεί σε συγκρητιστικό μάθημα που θα διδάσκει τον οικουμενισμό σαν πράξη ζωής.

Η κα Δραγώνα θα μπορούσε να αναπτύξει τη θεωρία της για την καταγωγή του Ελληνικού έθνους, ενώ η κα Ρεπούση θα μπορούσε να εξηγήσει λεπτομερώς τι συνέβηκε εκείνη την ηλιόλουστη μέρα που συνωστίσθηκαν οι Ελληνες στην προκυμαία της Σμύρνης με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα.

Ο κ. Θανάσης Παπαθασίου θα μπορούσε να εισηγηθεί την αντικατάσταση του άρτου και του οίνου με σούσι και ρυζάκι, ενώ ο π. Θεοδόσιος Μαρτχζούχος θα μπορούσε να μιλήσει για την αξία των Ψαλμών, οι οποίοι, κατά την άποψή του, δεν μιλούν στην καρδιά του σύγχρονου ανθρώπου.

Ο π. Αντώνιος Πινακούλας θα μπορούσε να εξηγήσει γιατί πρέπει να εξοβελισθεί το μοναστηριακό τυπικό από τη ζωή της Εκκλησίας και να επιστρέψουμε στην προ της Εικονομαχίας κατάσταση.

Ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος μεταξύ άλλων θα μπορούσε να αναλύσει την “ορθόδοξη” εκκλησιολογία των “δύο πνευμόνων” και των δύο “αδελφών Εκκλησιών”, ενώ ο Περγάμου Ιωάννης τη “Βαπτισματική θεολογία”.

Ο Σεβασμιότατος Ζακύνθου θα μπορούσε να αναπτύξει κάποια οικολογική ομιλία,

ενώ ο Αγιος Ιωαννίνων θα μπορούσε να μιλήσει για τον Καζαντζάκη.

Τέλος ο παπά-Κώστας Μπέης θα μπορούσε να οργανώσει συναυλία ρεμπέτικων με διευθυντή ορχήστρας τον ίδιο και τενόρο τον επιστήθιο φίλο του κ. Παναγιώτη Ανδριόπουλο.

Διαβάστε το ολόκληρο εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ακούστε ΡΑΔΙΟ ΦΛΟΓΑ ( κάντε κλίκ στην εικόνα)