Τρίτη, 1 Σεπτεμβρίου 2009

O πατριάρχης κ.Βαρθολομαίος ψευδόμενος και απειλών;


Είπε ο γέρων Παϊσιος:
«Σήμερα, δυστυχώς, μπήκε η ευρωπαϊκή ευγένεια και πάνε να δείξουν τον καλό. Θέλουν να δείξουν ανωτερότητα και τελικά πάνε να προσκυνήσουν τον διάβολο με τα δύο κέρατα. "Μια θρησκεία, σου λένε, να υπάρχη" και τα ισοπεδώνουν όλα. Ήρθαν και σ' εμένα μερικοί και μου είπαν: "Όσοι πιστεύουμε στο Χριστό να κάνουμε μια θρησκεία".




"Τώρα είναι σαν να μου λέτε, τους είπα, χρυσό και μπακίρι, χρυσό τόσα καράτια και τόσο μπακίρι που τα ξεχώρισαν, να τα μαζέψουμε πάλι και να τα κάνουμε ένα. Είναι σωστό να τα ανακατέψουμε πάλι; Ρωτήστε έναν χρυσοχόο. Κάνει να ανακατέψουμε την σαβούρα με τον χρυσό; Έγινε τόσος αγώνας, για να λαμπικάρη το δόγμα". Οι Άγιοι Πατέρες κάτι ήξεραν και απαγόρευσαν τις σχέσεις με αιρετικό.


Σήμερα λένε: "Όχι μόνο με αιρετικό αλλά και με Βουδιστή και με πυρολάτρη και με δαιμονολάτρη να συμπροσευχηθούμε. Πρέπει να βρίσκωνται στις συμπροσευχές τους και στα συνέδρια και οι Ορθόδοξοι. Είναι μία παρουσία".


Τί παρουσία; Τα λύνουν όλα με την λογική και δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα.
Το ευρωπαϊκό πνεύμα νομίζει ότι και τα πνευματικά θέματα μπορούν να μπουν στην Κοινή Αγορά.




Μερικοί από τους Ορθοδόξους που έχουν ελαφρότητα και θέλουν να κάνουν προβολή, "Ιεραποστολή", συγκαλούν συνέδρια με ετεροδόξους, για να γίνεται ντόρος και νομίζουν ότι θα προβάλουν έτσι την Ορθοδοξία, με το να γίνουν δηλαδή ταραμοσαλάτα με τους κακοδόξους.


Αρχίζουν μετά οι υπερζηλωτές και πιάνουν το άλλο άκρο· λένε και βλασφημίες για τα Μυστήρια των Νεοημερολογιτών κ.λπ. και κατασκανδαλίζουν ψυχές που έχουν ευλάβεια και ορθόδοξη ευαισθησία.


Οι ετερόδοξοι από την άλλη έρχονται στα συνέδρια, κάνουν τον δάσκαλο, παίρνουν ό,τι καλό υλικό πνευματικό βρίσκουν στους Ορθοδόξους, το περνάνε από το δικό τους εργαστήρι, βάζουν δικό τους χρώμα και φίρμα και το παρουσιάζουν σαν πρωτότυπο.
Και ο παράξενος σημερινός κόσμος από κάτι τέτοια παράξενα συγκινείται, και καταστρέφεται πνευματικά.


Ο Κύριος όμως, όταν πρέπη, θα παρουσίαση τους Μάρκους τους Ευγενικούς και τους Γρηγορίους Παλαμάδες, που θα συγκεντρώσουν όλα τα κατασκανδαλισμένα αδέλφια μας, για να ομολογήσουν την ορθόδοξη πίστη και να στερεώσουν την παράδοση και να δώσουν χαρά μεγάλη στην Μητέρα μας Εκκλησία».
O προκαθήμενος του Φαναρίου θορυβήθηκε από τις
αντιδράσεις κληρικών και λαϊκών απέναντι στην νεοεποχίτικης προέλευση, προσπαθεια του, να επιβάλλει την ψευδένωση με το παναιρετικό Βατικανό και τους μέντορες του παπικούς (έλαβε ως νεαρός κληρικός το διδακτορικό του στα πανεπιστήμια του Πάπα) και ομίλησε λέγοντας ενδιαφέροντα και αποκαλυπτικά των διαθέσεων του πράγματα.






Διαβάζοντας τις δηλώσεις του, και εφόσον δεν παραποιήθηκαν, οφείλουμε να πούμε ότι ο Πατριάρχης ψεύδεται ενσυνειδήτως όταν ισχυρίζεται ότι «όλη η Ορθόδοξος Εκκλησία και όχι μόνον το Οικουμενικόν Πατριαρχείον, αλλά εν Πανορθοδόξω Συνόδω, αποφασίζει να διεξάγει θεολογικούς διαλόγους και να έχει επικοινωνία με τους ετεροδόξους για να βρούμε που συναντώμεθα και πως μπορούμε να επανέλθουμε εις την ενότητα της πίστεως της πρώτης χιλιετίας, όταν-λέγω-όλοι οι Ορθόδοξοι, οι επίσημες Εκκλησίες, εν Συνόδω αποφασίζουν υπέρ αυτών των διαλόγων, πως μπορεί ένα άτομο ή πλείονα άτομα να διαφοροποιούνται από τας αποφάσεις των Συνόδων των Εκκλησιών των και να επικρίνουν τας Συνόδους και τους Προκαθημένους ότι έχουν αποκλίνει από την Ορθόδοξον πίστιν;».




-Σε ποια πανορθόδοξο σύνοδο συμφωνήθηκε η άρση των αναθεμάτων προς τον Πάπα στην οποία προχώρησε αυθαιρέτως ο προκαθήμενος του Αθηναγόρας;



-Σε ποια πανορθόδοξο Σύνοδο αποφασίσθηκε η αλλαγή του εκκλησιαστικού ημερολογίου και η αλλαγή του Πασχαλίου στις Εκκλησίες της Φινλανδίας και της Σλοβακίας, ώστε να συνεορτάζουν με τους παπικοπροτεστάντες ;


-Σε ποια πανορθόδοξο σύνοδο αποφασίσθηκε η συμπροσευχή με τους παπικούς και προτεστάντες, παρά την κατάφωρη απαγόρευση των σχετικών Ιερών Κανόνων ;




-Σε ποια σύνοδο αποφασίσθηκε η μνημόνευση του Πάπα και ο πολυχρονισμός του με ειδικά προς τιμήν του τροπάρια, στη Θεία Λειτουργία, όπως έγινε στο Φανάρι το 2006 ;




-Ψεύδεται επίσης γιατί αποκρύπτει ότι οι Εκκλησίες της Γεωργίας και της Βουλγαρίας απέχουν από το ΠΣΕ αλλά εσχάτως , και από τον διάλογο με τους παπικούς. Τώρα μένει να ακούσωμεν και να ίδωμεν τους «κεραυνούς του Διός» από το, χειμαζόμενο κατά τα άλλα, Φανάριον όπως απείλησε ευσχημόνως ο προκαθήμενος της αρχιεπισκοπής Κωνσταντινουπολέως.


Θα περιμένουμε να δούμε και τους υποτελείς που θα σπεύσουν να καταθέσουν γη και ύδωρ στους πόδας του «αυθέντου και δεσπότου» των.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ακούστε ΡΑΔΙΟ ΦΛΟΓΑ ( κάντε κλίκ στην εικόνα)